Z życia spółek

DPD Polska wychodzi do klientów biznesowych z nową ofertą usług fullfilmentu

DPD1 (2)DPD Polska wychodzi do klientów biznesowych z nową ofertą usług fullfilmentu.

DPD Mobile, aplikacja dająca kontrolę nad paczką od teraz z nową funkcjonalnością – mapą punktów i automatów paczkowych DPD Pickup. To całkowicie nowa funkcjonalność, która ułatwia Klientom znalezienie dogodnego punktu nadania i odbioru przesyłek – jednego z ponad 26 000 w Polsce.

DPD Mobile to intuicyjna w obsłudze aplikacja, która pozwala jej użytkownikom zarządzać przesyłką od momentu jej nadania do odbioru, tj. nadać paczkę, zmienić adres dostawy, śledzić jej status lub znaleźć kontakt i zadzwonić bezpośrednio do kuriera realizującego dostawę. Aplikacja umożliwia również nadawanie i odbieranie paczek z ponad 6 tys. automatów paczkowych DPD w całej Polsce, a także podzielenie się opinią dotyczącą doświadczeń związanych z usługami DPD. A wszytko to w zasięgu kciuka!

Obserwujemy, że każdego miesiąca aplikacja DPD Mobile zyskuje coraz większą liczbę użytkowników, dlatego dążymy do tego, aby była ona kompletnym rozwiązaniem, dzięki któremu Klient nie tylko zarządzi swoją paczką, ale też znajdzie najbliższy punkt nadania i odbioru, otrzyma pomoc, kontakt do kuriera czy dostęp do najnowszych promocji. Ważne jest dla nas również to, że mamy możliwość usłyszenia opinii naszych Klientów przez wbudowaną ankietę, co pozwala nam usprawniać nasze procesy.” – komentuje Łukasz Zembowicz, Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu, członek zarządu DPD Polska.

Źródło: DPD Polska.