32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy odbędzie już w niedzielę, 28 stycznia 2024 roku. W działania wspierające największą w Polsce coroczną zbiórkę pieniędzy aktywnie włączyły się centra handlowe NEPI Rockcastle. W ich programach nie brakuje zaskakujących ofert – można wylicytować roczny abonament na miejsce parkingowe, ostrzyc się u mistrza fryzjerstwa, wykręcić watogodziny dobrej energii, pobić rekord w akcji „wiosłowanie dla WOŚP” oraz sprawdzić swoją wiedzę o cyberbezpieczeństwie.
Trwają przygotowania do jubileuszowego finału WOŚP. Centra należące do NEPI Rockcastle włączają się w lokalne działania wspierając i organizując autorskie akcje w wielu miastach. Tegoroczny finał odbędzie się pod hasłem „Płuca po pandemii. Gramy dla dzieci i dorosłych”. Dedykowany będzie zakupowi sprzętu do diagnozowania, monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. W całej Polsce działają 64 takie jednostki. Motto tegorocznej akcji brzmi „Tu wszystko gra OK!”.
– Jesteśmy częścią lokalnych społeczności, rozumiemy i odpowiadamy na ich potrzeby, dlatego chętnie włączamy się w społeczne inicjatywy. W planach aktywności na styczeń zawsze mamy specjalne miejsce na działania z orkiestrą Jurka Owsiaka. Organizujemy sami dedykowane wydarzenia i współuczestniczymy w akcjach w miastach, udostępniamy przestrzenie naszych centrów na rzecz woluntariuszy i planowanych działań. Przekazujemy też fanty na licytacje, takie jak roczne abonamenty parkingowe w Galerii Warmińskiej, Aura Centrum Olsztyna, Forum Gdańsk oraz Focus Mall w Zielonej Górze czy zakupy ze stylistką w Galerii Tomaszów – podkreśla Dominik Piwek, dyrektor ds. marketingu i PR NEPI Rockcastle Polska.
mat.prasowy