Marka B&B HOTELS debiutuje na rynku nieruchomości inwestycyjnych w Ameryce Północnej i Wielkiej Brytanii.
B&B HOTELS, najdynamiczniej rozwijająca się w Europie marka hoteli z segmentu value-for-money kontynuuje ekspansję i rozszerza swoją działalność na Stany Zjednoczone oraz Wielką Brytanię. Sieć, posiadająca hotele także w Polsce, niedawno przejęła hotel w Orlando oraz sfinalizowała podobną transakcję w Londynie.
Grupa B&B HOTELS posiada ponad 770 hoteli i jest obecna w 17 krajach na 3 kontynentach, z czego 14 hoteli znajduje się w Polsce. W ostatnim czasie zanotowała imponujący wzrost, otwierając w ciągu dwóch ostatnich lat 170 nowych B&B HOTELI. W 2023 roku sieć wygenerowała obroty na poziomie 1,2 miliarda euro.
Świetne wyniki zawdzięcza unikalnej ofercie, w ramach której proponuje gościom bezkompromisową jakość w najlepszej cenie. Co więcej, elastyczny model biznesowy firmy pozwala na szybką ekspansję poprzez rebranding istniejących hoteli i budowę nowych. Sieć B&B HOTELS zapewnia jednocześnie partnerom inwestującym w nieruchomości cenne możliwości przejęć.
– Nasz udany model wzrostu i zaangażowanie w tworzenie pozytywnych doświadczeń dla naszych gości sprawiły, że staliśmy się uwielbianą marką w całej Europie i jesteśmy podekscytowani, że możemy zapewnić ten sam standard gościom w USA i Wielkiej Brytanii. Przyspieszamy nasz rozwój we wszystkich krajach, w których już jesteśmy obecni, jednocześnie kontynuując zdobywanie nowych rynków. Dążymy do tego, aby stać się liderem w segmencie value-for-money, z ambicją posiadania 3000 hoteli w ciągu 10 lat – mówi Fabrice Collet, Prezes i Dyrektor Generalny B&B HOTELS.
Źródło: B&B HOTELS.