Santander Bank Polska na podium w 7 kategoriach rankingu Instytucja Roku.
Santander Bank Polska został uznany za najlepszy bank dla firm, bank z najlepszą obsługą w kanałach zdalnych i w placówkach oraz z najlepszą bankowością osobistą. Doceniono również bankowość internetową i prywatną oraz proces otwarcia konta w oddziale. Indywidualne wyróżnienia „Najlepsza placówka bankowa” przyznano 34 placówkom.
W rankingu Instytucja Roku banki oceniane są kompleksowo, w 10 kategoriach i 4 segmentach klientów: detalicznym, zamożnym, private banking oraz firmowym. Weryfikowany jest nie tylko poziom obsługi klienta i oferta produktowa, ale też płynność i przyjazność procesów obsługowych i zakupowych, zarówno w oddziałach jak i w kanałach zdalnych.
„Pozycja lidera w rankingu Instytucja Roku to docenienie codziennej pracy wszystkich naszych zespołów i konsekwencji w budowaniu najlepszych doświadczeń naszych klientów. Wyjątkowe doświadczenie klienta i pracownika, dynamiczna digitalizacja oraz zrównoważony rozwój, stanowią filary naszej nowej strategii. Niezmienne dbamy o to, aby nasze rozwiązania były proste, wygodne i zawsze dopasowane do potrzeb klientów. Upraszczamy i digitalizujemy procesy, by zdalny dostęp do finansów przez naszą aplikację i bankowość elektroniczną był jeszcze bardziej intuicyjny. Rekordowa liczba 41 statuetek i docenienie w tak wielu strategicznych dla nas obszarach to wspaniałe potwierdzenie, że we wszystkich ważnych dla klientów aspektach rozwijamy się i podejmujemy dobre decyzje, a nasi doradcy oraz zespoły wsparcia całego banku słuchają i podążają za głosem naszych klientów” – mówi Magdalena Proga-Stępień, członkini zarządu Santander Bank Polska.
Źródło: Santander Bank Polska.