Atrakcyjne lokale handlowe wciąż poszukiwane. Galeria Jurajska z nowym konceptem marki Bershka.
Galeria Jurajska to największe centrum handlowe w Częstochowie (49 tys. m kw. GLA). Działający od 2009 roku obiekt z roku na roku zyskuje na popularności.
W Galerii Jurajskiej, największym centrum handlowym na północy woj. śląskiego, ponownie otwarto salon marki Bershka, który powstał w oparciu o najnowszy koncept wizerunkowy marki, w którym neutralna architektura sprawia, że produkt jest jeszcze wyraźniej wyeksponowany. W sklepie znaleźć można także kasy samoobsługowe.
W Galerii Jurajskiej coraz więcej najemców decyduje się na modernizację lokali, wprowadzanie nowego konceptu handlowego, często opartego na rozwiązaniach omnichannelowych lub na przeniesienie sklepu na większą powierzchnię. Tylko w ciągu ostatnich 2 lat taką decyzję podjęło wiele marek obecnych w Jurajskiej od lat, w tym m.in. Vistula, Empik, Wittchen, Ryłko, iDream, So!Coffee, Tatuum czy restauracja A-Dong. W efekcie, oferta centrum handlowego stała się jeszcze bardziej wyróżniająca na regionalnym rynku oraz oparta na nowościach i udogodnieniach dostępnych tylko w tym obiekcie.
Także znaczący, globalni gracze w branży fashion, tacy jak Inditex, inwestują w rozwój swojej obecności w Jurajskiej i decydują się na remodeling lokali. Latem ubiegłego roku, po remoncie, w nowym koncepcie i w nowej lokalizacji, otwarto tu salon marki Stardivarius. Teraz Galeria Jurajska zyskała salon Bershka w nowej odsłonie. Inditex zdecydował się bowiem na zwiększenie powierzchni najmu lokalu oraz na wprowadzenie do obiektu najnowszego konceptu marki.
– Inditex to nasz wieloletni partner, który w Jurajskiej ulokowane ma aż 4 marki ze swojego portfolio: Zara, Massimo Dutti, Stradivarius i Bershka. Współpraca z firmą należy więc do kluczowych dla rynkowej pozycji galerii, chociażby z uwagi na mocno modowy charakter obiektu – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej. – Cieszy nas więc, że Inditex rozwija się w obiekcie, wprowadzając nowe koncepty. Modernizacja Bershki to ważne wydarzenie dla Jurajskiej oraz dla lokalnego rynku. Tym bardziej, że jest to sklep należący do grona najpopularniejszych i najchętniej odwiedzanych przez naszych klientów, a nowy, zachwycający koncept, jeszcze bardziej zwraca uwagę – dodaje.
źródło: Biuro Prasowe Galerii Jurajskiej.