Goldsaver i 10. PKO Nocny Wrocław Półmaraton szykują dodatkowe atrakcje dla uczestników kultowej imprezy sportowej w stolicy Dolnego Śląska, w której – już po raz dziesiąty – wezmą udział tysiące amatorów biegania. W konkursach, które wspólnie zorganizują obie wrocławskie marki, do wygrania będą prawdziwe sztabki złota.
Goldsaver.pl to pierwszy w Polsce sklep internetowy, w którym każdy może prosto, szybko i wygodnie, za pomocą kilku kliknięć, kupić dowolną ilość fizycznego złota. Po zakupie łącznie 1 uncji kruszcu (31,1 g) można odebrać ją w formie fizycznej sztabki lub monety. Goldsaver należy do tej samej grupy kapitałowej, co Goldenmark, czyli czołowy dostawca metali szlachetnych w Polsce, działający na rynku od kilkunastu lat.
– W Goldsaverze za jeden z głównych celów postawiliśmy sobie przekonanie Polaków, że złoto jest dla wszystkich. Dlatego dajemy szansę lokowania oszczędności w kruszcu tym, którzy nie chcą lub nie mogą przeznaczyć jednorazowo większych środków na zakup jednouncjowej sztabki. Na Goldsaver.pl można ją kupić „po kawałku”. Wystarczy regularność – mówi Wojciech Kaźmierczak, prezes Grupy Goldenmmark.
10. PKO Nocny Wrocław Półmaraton to z kolei jedno z najbardziej oczekiwanych wydarzeń sportowych roku, cieszący się ogromnym zainteresowaniem wśród miłośników aktywnego stylu życia. Impreza na stałe wpisała się nie tylko w biegowy, ale i kulturalny krajobraz miasta, a 12 000 pakietów startowych sprzedało się w rekordowym tempie. Jubileuszowa, dziesiąta edycja półmaratonu wystartuje w sobotę 15 czerwca o godz. 22 ze Stadionu Olimpijskiego.
W pierwszym konkursie będzie można wziąć udział jeszcze przed samymi zawodami – warto śledzić profile Nocnego Wrocław Półmaratonu w mediach społecznościowych, bo tam zostanie ogłoszona zabawa. Z kolei w drugim, uczestnicy biegu będą mieli okazję pochwalić się zdjęciami z medalem za ukończenie zawodów. Goldsaver uhonoruje też sztabkami królewskiego kruszcu sześciu najszybszych zawodników półmaratonu.
Łącznie do zgarnięcia jest 21 jednogramowych sztabek złota, a każdy uczestnik półmaratonu otrzyma dodatkowy bonus na zakupy złota w sklepie Goldsaver.pl.
– Złoty kolor jest motywem przewodnim komunikacji i identyfikacji wizualnej 10., jubileuszowej edycji naszego biegu. Złoto widoczne jest na naszych plakatach, linii odzieży czy nawet numerach startowych. Cieszymy się, że dzięki współpracy z Goldsaver możemy dać biegaczom szansę otrzymania prawdziwych sztabek tego cennego kruszcu – mówi Łukasz Sarapuk, dyrektor 10. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu.
– Sport z oszczędzaniem ma wiele wspólnego. Do realizacji założonych celów, zarówno finansowych, jak i tych związanych z wynikami na mecie, potrzeba przede wszystkim cierpliwości i systematyczności. Trening czyni mistrza – to doskonale znane przysłowie można odnieść nie tylko do szlifowania formy biegowej, ale także do kształtowania nawyków, które pozwolą zadbać o finanse osobiste i zapewnią bezpieczną przyszłość – dodaje Wojciech Kaźmierczak.
Partnerstwo z 10. PKO Nocnym Wrocław Półmaratonem to kolejna sportowa współpraca podjęta przez Goldsavera w ostatnich miesiącach. Oprócz aspektu promocyjnego, mającego na celu przede wszystkim zapewnieniem miłośnikom biegania dodatkowych atrakcji – zarówno przed, jak i po starcie w czerwcowych zawodach, ma ona także inny, stricte związany ze sportem wymiar.
– W Goldsaverze stawiamy bowiem na aktywny styl życia, regularnie biorąc udział w różnego typu imprezach sportowych. Naszej drużyny nie mogło zatem zabraknąć na starcie wrocławskiego biegu. Przygotowania idą pełną parą, trenujemy intensywnie od kilku miesięcy i już przebieramy nogami na myśl o udziale w nocnym półmaratonie – podkreśla Marta Dębska, szefowa działu marketingu w Goldsaverze.
W połowie kwietnia ambasadorem marki został Bartosz Kurek, jeden z najlepszych siatkarzy na świecie, a na przełomie kwietnia i maja Goldsaver dołączył do grona partnerów klubu Panthers Wrocław, reprezentującego Polskę w międzynarodowych rozgrywkach futbolu amerykańskiego. Na tym nie koniec – już niebawem Goldsaver ogłosi następne sportowe kooperacje.
materiał prasowy