Nieruchomość handlowa Pasaż Grunwaldzki we Wrocławiu zatrzymuje obecnych najemców i podpisuje nowe umowy.
Zlokalizowany w samym sercu Wrocławia Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA).
W ostatnim czasie wrocławski Pasaż Grunwaldzki należący do EPP znacząco rozwinął swoją ofertę handlową. Do grona najemców dołączyło 5 marek, w tym RTV Euro AGD, Chickys’ by Mango Mama, Żabka, Tortownia na Bema oraz LaVantil, zajmując ponad 930 mkw. Dodatkowo współpracę przedłużono z 4 najemcami z sektora modowo-obuwniczego, w tym z New Yorker, Sinsay, Wojas oraz Diverse. Umowy te obejmują ponad 2670 mkw.
– Pasaż Grunwaldzki to jedna z wiodących destynacji na zakupowej mapie Wrocławia. Stawiamy na różnorodność i jakość oferty, nawiązując współprace z cenionymi, renomowanymi najemcami. Zdajemy sobie sprawę, że proces zakupowy zaczyna się zdecydowanie wcześniej niż podczas wizyty w centrum handlowym. Dlatego zdecydowaliśmy się na zmienioną, charakterystyczną strategię komunikacji i identyfikacji wizualnej, żeby klienci mogli odkryć Pasaż Grunwaldzki na nowo. Po wynikach odwiedzalności widzimy, że te działania przynoszą zamierzone efekty – komentuje Magdalena Małycha, Asset Manager w EPP.
Źródło: EPP.