Z początkiem maja do MediaMarktSaturn Polska dołączyła Anna Tutak-Kordyl, która objęła stanowisko Dyrektor Marketingu. Będzie odpowiedzialna za tworzenie oraz implementację strategii marketingowej i komunikacyjnej sieci MediaMarkt na polskim rynku.
Anna Tutak-Kordyl posiada bogate doświadczenie w różnych obszarach marketingu, które zdobyła w trakcie swojej ponad 20-letniej współpracy z największymi markami w Polsce i za granicą, odpowiadając za budowę i wdrażanie strategii marketingowych firm na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Przed dołączeniem do MediaMarktSaturn Polska Anna Tutak-Kordyl kierowała zespołami w przedsiębiorstwach z obszaru Food&Beverages czy Retail, takich jak Procter& Gamble, Pepsi Cola, Tchibo czy Colian. Zasiadała w zarządach spółek prywatnych oraz publicznych, była członkiem Rad Nadzorczych m.in. Sokołów S.A. i posiada kwalifikacje formalne w tym zakresie. Anna Tutak-Kordyl jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Interim Managers (SIM), które działa na rzecz budowania, promowania i propagowania idei Interim Management. Nowa Dyrektor Marketingu sieci MediaMarkt to ekspert w zakresie strategii cenowej, zarządzania kategoriami, a także Consumer and Shopper Insights.
Naszym celem jest dalszy rozwój wielokanałowego modelu sprzedaży koncentrując się na wzmacnianiu custromer experience oraz budowaniu wartości produktów i marek. Dzięki temu umacniamy pozycję MediaMarkt na polskim rynku. Dynamiczny wzrost firmy możliwy jest dzięki zaangażowaniu i intensywnej pracy całego naszego zespołu. Wierzymy, że firmę tworzą ludzie, dlatego bardzo cieszymy się, że do rodziny MediaMarkt dołącza tak doświadczona osoba, jak Anna Tutak-Kordyl. Jesteśmy przekonani, że jej wiedza i kompetencje pomogą nam w realizacji naszych ambitnych planów biznesowych. – mówi Alpay Güner, CEO MediaMarktSaturn Polska.