Znów rusza sprzedaż apartamentów w 192 – metrowym wieżowcu Złota 44, w centrum Warszawy. Zapowiedzieli to już podczas targów w Cannes nowi inwestorzy, Amstar i BBI Development S.A. Pierwsi klienci wprowadzą się do luksusowych mieszkań Złotej 44 pod koniec 2016 roku, a sprzedaż rusza z połową kwietnia br.
Inwestorzy wiele sobie obiecują po uruchomieniu drugiej linii metra, która – ich zdaniem przyczyni się do gruntownej rewitalizacji i rozwoju centrum Warszawy, w tym bezpośredniego otoczenia Złotej 44.
Złota 44 ma 52 piętra. Znajduje się w niej 287 apartamentów zaprojektowanych przez renomowaną pracownię Woods Bagot.Właściciele będą mogli korzystać z szeregu udogodnień – m.in. będą to strefa rekreacyjno-biznesowa, wellness i spa z 25 m basenem, siłownia, prywatna sala kinowa, piwnica do starzenia win oraz recepcja z usługami concierge’a. Na piętrze rekreacyjnym o powierzchni 1400 m.kw. znajdzie się także słoneczny taras z jaccuzi i leżakami.
Inwestorzy zapowiadają że w stosunku do pierwotnego projektu zwiększono liczbę potencjalnych metrażów apartamentów – w odpowiedzi na oczekiwania rynku.
Pojawiły się więc – oprócz mieszkań kameralnych – o powierzchni od 62 do 70 mkw. także apartamenty średniej wielkości od 90 do 120 mkw. W ofercie nadal są również apartamenty duże od 140 do 240 mkw. oraz od 250 mkw. w górę. Będą też penthouse’y które mogą przekraczać nawet 1000 metrów.
Wykończeniem Złotej 44, zaprojektowanej przez słynnego architekta Daniela Libeskinda, zajmuje się firma Inso.