Informacje dnia

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej rosną w siłę

photo_Galeria_Katowicka_1

W pierwszym półroczu 2018 roku w aplikacji zarejestrowano już blisko 42 tys. paragonów, a ich wartość zdecydowanie przekroczyła 8 mln zł. Systematycznie rośnie też liczba nowych użytkowników aplikacji. W tym momencie Navishopper pobrany został już 62 tys. razy. Do sukcesu programu lojalnościowego z pewnością przyczyniają się niecodzienne akcje i konkursy, jak ten, w którym na zwycięzców czekał luksusowy rejs po Adriatyku.

Aplikacja i program lojalnościowy Galerii Katowickiej kontynuują dynamiczny rozwój. W pierwszym półroczu 2018 roku aplikację Navishopper na urządzeniach mobilnych zainstalowano ponad 8 tys. razy. Na chwilę obecną darmowa aplikacja dostępna w Google Play lub AppStore pobrana została łącznie prawie 62 tys. razy. Użytkownicy doceniają funkcjonalność aplikacji, korzystając na co dzień z ofert i zniżek dostępnych na terenie centrum handlowego, a także z nawigacji ułatwiającej poruszanie się po obiekcie. Ponad 33 tys. osób to uczestnicy programu lojalnościowego. Galeria Katowicka w zamian za lojalność klientów od stycznia do lipca 2018 roku wydała ponad 4 600 nagród. Jest to pierwszy program lojalnościowy w Polsce, wdrożony w galerii handlowej z tak dużym sukcesem.

Wysoki i zarazem stabilny przyrost nowych uczestników programu lojalnościowego zawdzięczamy dobrze skonstruowanym i regularnie wprowadzanym programom aktywizującym” – mówi Joanna Bagińska, Dyrektor Galerii Katowickiej. – „Nasza ostatnia wyjątkowa akcja to uruchomienie konkursu, w którym do wygrania był tygodniowy rejs po Adriatyku ekskluzywnym katamaranem. Dzięki takim działaniom, pomimo wejścia w życie ustawy ograniczającej handel w niedziele, wartość rejestrowanych paragonów utrzymała się na stałym poziomie – około 1,3 – 1,4 miliona złotych w skali miesiąca” – dodaje Joanna Bagińska.

W pierwszym półroczu 2018 roku średnia miesięczna liczba rejestrowanych paragonów w aplikacji Galerii Katowickiej wyniosła ok 7 tys., wartość zakupów „lojalnych” klientów to ponad 8 milionów złotych.