Apsys Polska objął zarządzanie nieruchomością komercyjną – centrum Riviera w Gdyni.
W dniu 1 października Apsys Polska objął zarządzanie centrum handlowym Riviera w Gdyni – największym obiektem handlowo-rozrywkowym na Pomorzu.
W czerwcu tego roku Apsys Polska wygrał przetarg na zarządzanie gdyńskim centrum handlowym, którego właścicielem jest UniInstitutional European Real Estate, zarzadzany przez Union Investment Real Estate GmbH i z początkiem października objął funkcję jego zarządcy. Apsys odpowiedzialny jest za wszystkie aspekty funkcjonowania obiektu – od koordynacji codziennej pracy wszystkich serwisów zarządzanie umowami najmu, tworzenie strategii i prowadzenie działań marketingowych, opracowanie i realizację strategii leasingowej, wdrażanie rozwiązań z zakresu zrównoważonego rozwoju, po planowanie długoterminowych działań, mających na celu podniesienie wartości nieruchomości.
– Po trzymiesięcznym procesie przejęcia CH Rivera od dotychczasowego zarządcy, rozpoczęliśmy w pełni samodzielne, kompleksowe zarządzanie tym wyjątkowym obiektem. Czujemy dużą odpowiedzialność, ponieważ Riviera od lat stanowi niezwykle ważny punkt na retailowej mapie Pomorza i jej pozycja lidera zobowiązuje. Do nowego wyzwania podchodzimy bez kompleksów i z dużym entuzjazmem. Apsys Polska ma wieloletnie doświadczenie zarządcze na kilkunastu rynkach regionalnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie zaoferować różnorodne i dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów usługi. W przypadku Riviery stawiamy sobie bardzo ambitne cele związane między innymi z pozycjonowaniem centrum, jego ofertą, również poza zakupową, aranżacją przestrzeni wewnątrz obiektu oraz działaniami marketingowymi. – mówi Justyna Kur, wiceprezeska zarządu i dyrektorka działu zarządzania Apsys Polska.
Źródło: Apsys Polska.