Apsys Polska, wiodąca na polskim rynku firma zarządzająca centrami handlowymi, obecnie niemal 1 000 000 mkw. GLA w 24 centrach handlowych zlokalizowanych w 17 największych miastach w Polsce, poszerza dotychczasowy zakres swoich kompetencji. Firma zamierza dostarczyć nową wartość na rynku usług zarządczych w sektorze obiektów biurowych. W tym celu powołała nowy Dział Office Management, który uzupełni ofertę biznesową firmy.
Aby zaoferować nową jakość na tym wymagającym rynku, Apsys Polska opracował autorski program, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu i kompleksową obsługę na każdym etapie zarządzania inwestycją.
„To kolejny ważny krok w realizacji globalnej strategii Grupy Apsys. Ponieważ możemy pochwalić się najwyższym standardem jakości usług zarządczych w zakresie prowadzenia obiektów komercyjnych, planujemy wprowadzić na rynek powierzchni biurowych wypracowane przez nas przez lata kompetencje i unikalne wartości. Opracowany przez nas kompleksowy program zarządzania nieruchomościami biurowymi, obejmuje nie tylko bieżące utrzymanie budynków, ale również działania optymalizujące koszty jego funkcjonowania czy podnoszące wartość nieruchomości. W Apsys nigdy nie zapominamy o ludziach, dlatego ważną część programu stanowią działania skoncentrowane na komforcie użytkowników obiektów biurowych – mówi Benoit Charles, prezes Apsys Polska.
Rozszerzenie działalności Apsys Polska jest naturalną konsekwencją dynamicznego rozwoju rynku nieruchomości oraz rosnących oczekiwań klientów. Coraz większe znaczenie zaczynają mieć unikalne kompetencje zarządcy obiektu, pomagające wyróżnić się na tle konkurencji. Nowo powołany Dział Office Management firmy Apsys Polska będzie współpracował ściśle z Apsys Lab – wewnętrznym think thankiem firmy, który na bieżąco analizuje światowe trendy i generuje innowacyjne rozwiązania odpowiadające aspiracjom współczesnych klientów.