Archicom, lider wrocławskiego rynku mieszkaniowego w całym pierwszym półroczu 2017 r. sprzedał 601 lokali i podpisał 341 aktów notarialnych, co oznacza wzrost odpowiednio o 37,2% i 191,5% w porównaniu do analogicznego okresu 2016 r. W II kw. 2017 r. swoich nabywców znalazło kolejne 235 lokali, czyli o 5,4% więcej niż w II kw. 2016 r., w którym sprzedano 223 sztuki.
– Osiągnęliśmy już połowę wyznaczonego na ten rok celu sprzedażowego, który wynosi 1 200 mieszkań, pobijając tym samym wynik analogicznego okresu w 2016 roku o 37% – mówi Dorota Jarodzka-Śródka, Prezes Zarządu Archicom. – W drugim półroczu zamierzamy, zgodnie z zapowiedziami, sprzedać kolejne 600 mieszkań, dlatego już niebawem wprowadzimy do oferty starannie przygotowane przez nasze Studio Projektowe nowe inwestycje w atrakcyjnych lokalizacjach. Do sprzedaży trafią m.in. pierwsze mieszkania zlokalizowane na terenach dawnego Browaru Piastowskiego oraz apartamenty o podwyższonym standardzie przy ul. Przyjaźni na Krzykach – dodaje Prezes.
Oferta mieszkaniowa Archicom to aktualnie ponad 1 500 mieszkań dostępnych w dziesięciu projektach mieszkaniowych we wszystkich dzielnicach Wrocławia. Najchętniej wybieranym przez klientów osiedlem jest nadal zlokalizowane nad Odrą kompleksowe osiedle społeczne Olimpia Port. Dodatkowym walorem dla przyszłych klientów inwestycji będzie centrum handlowe Olimpia Park, które powstanie przy ul. Swojczyckiej i poszerzy ofertę usługową o kolejne sklepy i lokale usługowe z ofertą restauracyjną. Za jego budowę i komercjalizację odpowiadać będzie Womak Holding.