Archicom rozpoczyna sprzedaż mieszkań w ramach I etapu inwestycji Przystań Reymonta we Wrocławiu.
Przystań Reymonta to inwestycja zaprojektowana blisko centrum miasta, z widokiem na główną rzekę Wrocławia i tereny zielone, która będzie nowym kwartałem dolnośląskiej stolicy. Niewątpliwym atutem projektu jest tzw. waterfront czyli położenie tuż obok Odry i jej bulwarów żyjących rytmem 24/7. Archicom, po sukcesie kilku tygodni przedsprzedaży, teraz oficjalnie uruchamia sprzedaż mieszkań z pierwszego etapu, w którym łącznie oddanych do użytku zostanie 197 lokali.
Ogólnopolski deweloper wprowadził do oferty sprzedażowej mieszkania posiadające od jednego do pięciu pokoi. W parterach budynków działać będzie 8 lokali komercyjnych oferujących np. aromatyczną kawę o poranku lub świeże pieczywo, a dla najmłodszych mieszkańców inwestycji – przy recepcji – otwarta będzie przestrzeń kreatywna dla dzieci. W podziemiach powstanie garaż samochodowy z miejscami do przechowywania jednośladów. Na zewnętrz zaaranżowane zostaną m.in.: zielone dziedzińce, plac zabaw, ścieżka rowerowa z rampą i stacją napraw jednośladów oraz pergole do odpoczynku. Archicom pozyskał pod inwestycję jeden z ostatnich nadodrzańskich terenów dających możliwość zaaranżowania komfortowego projektu mieszkaniowego, z dostępem do toczącego się tuż obok wielkomiejskiego życia i niepowtarzalnymi widokami na wodę.
Nasza aktualna oferta adresowana jest do szerokiego grona klientów. Proponujemy zarówno przytulne kawalerki dla singli, jak i mieszkania posiadające od dwóch do pięciu pokoi, a więc idealne dla mniej lub bardziej licznych rodzin. Mieszkając w Przystani Reymonta, pełnymi garściami będzie można czerpać z energii płynącego tuż obok nurtu Odry. To przystań do wypadów do pobliskiego centrum Wrocławia, przystań z widokami na wodę i zieleń oraz przystań do dobrego życia. Mieszkając tu, w kwadrans od wyjścia z domu, załatwi się wszelkie sprawy ułatwiające komfortowe funkcjonowanie, a dojazd lub spacer do pracy, szkoły, przedszkola, sklepów i placówek medycznych stanie się przyjemnym dodatkiem, a nie długotrwałą i uciążliwą rutyną dnia codziennego – podkreśla Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Źródło: Archicom.