Ulica Powstańców Śląskich to jedna z najbardziej znanych, reprezentacyjnych arterii Wrocławia. Tuż przy niej Archicom zrealizuje swoją nową, wyjątkową inwestycję, która stanie się znakiem rozpoznawczym tej miejskiej pierzei. Projekt Powstańców 7D będzie wrocławskim debiutem nowej marki premium Archicom Collection powołanej do życia przez dewelopera wywodzącego się ze stolicy Dolnego Śląska.
Projekt Powstańców 7D to druga inwestycja w portfolio Archicom Collection po zaprezentowanych w maju Apartamentach M7 w Warszawie, pierwszym budynku apartamentowym w Polsce posiadającym własną kolekcję sztuki. Gwiazdą kolekcji Apartamentów M7 jest legendarny fotograf Helmut Newton. Kolekcja przygotowana dla wrocławskiej inwestycji pozostaje na razie tajemnicą, ale inwestor zapewnia, że nie zabraknie tam nazwiska artysty ze światowej półki.
W inwestycji Powstańców 7D powstanie apartamentowiec, którego efektowna dominanta sięgnie 17. piętra. Każdy, kto poszukuje wyjątkowych, wartościowych nieruchomości, znajdzie tutaj szeroką ofertę. Najbardziej wyjątkowymi mieszkaniami będą dwupoziomowe apartamenty sięgające aż 185 mkw. powierzchni. Ich położenie na najwyższych kondygnacjach, a także wysokie przeszklenia zagwarantują zapierający dech w piersiach widok na dolnośląską stolicę. Do dyspozycji lokatorów będą też tarasy, które w letnich miesiącach staną się naturalnym przedłużeniem strefy relaksu lub prywatnym zieleńcem.
Nasza nowa nietuzinkowa inwestycja będzie czerpać z wartości ikonicznej lokalizacji. Ta dzielnica ma swoją magię, wyjątkową energię, nie przypadkiem była wybierana przez najbogatszych mieszkańców Wrocławia od połowy XIX wieku. Tu przed wojną zachwycały wspaniałe kamienice z eleganckimi elewacjami i ogrodami. To okolica, która zobowiązuje do stworzenia inwestycji dla osób ceniących najwyższą jakość i dyskretną elegancję. Powstańców 7D zaoferuje więc niepowtarzalny klimat historycznego Przedmieścia Południowego, a zarazem dostęp do wszystkich udogodnień wynikających z życia w centrum miasta: instytucji kultury, modnych restauracji i sklepów. Tym samym projekt, który trafił do sprzedaży, spełni oczekiwania klientów poszukujących dla siebie lub swoich dzieci wyjątkowych nieruchomości w najlepszych lokalizacjach – podkreśla Dawid Wrona, Chief Operating Officer w Archicom.
Jest to projekt krakowskiego studio SAO Architecture.
Źródło: Archicom.