Atrium Poland Real Estate Management przenosi współpracę z najemcami na jeszcze wyższy poziom. Spółka uruchomiła kompleksową platformę do zarządzania komunikacją i relacjami.
Pilotaż projektu wystartował w centrum handlowym Focus w Bydgoszczy. Kolejnym obiektem spółki, w którym testowo wdrożono rozwiązanie, jest Atrium Promenada w Warszawie. Celem Atrium jako właściciela i zarządcy obiektów handlowych jest stałe usprawnianie zarządzania relacjami z najemcami, szybki przepływ informacji oraz pozyskiwanie natychmiastowej informacji zwrotnej, a tym samym lepsze zrozumienie potrzeb i oczekiwań partnerów biznesowych.
Atrium Connect to specjalna platforma cyfrowa, która umożliwia wszystkim jej użytkownikom korzystanie z informacji w czasie rzeczywistym i jednoczesną komunikację z wieloma zainteresowanymi stronami. Rozwiązanie pozwala na przydzielanie zadań, a następnie monitorowanie i zmianę ich statusu. Zapewnia także zbieranie i przechowywanie danych, generowanie raportów oraz analizę aktywności najemców.
Za pośrednictwem Atrium Connect najemcy mogą przesyłać do zarządcy nieruchomości wnioski o pozwolenie czy dostęp do usług.
Spółka uzależnia dalszy rozwój platformy Atrium Connect od wyników pilotażu oraz opinii zebranych od najemców.