Ponad tysiąc rozmów odbył wirtualny doradca Echo Investment – Aurelia, która od kwietnia zagościła na stronach internetowych inwestycji dewelopera. W związku z pozytywną reakcją klientów na nowy sposób komunikacji, firma wprowadziła chatbota na wszystkie strony dedykowane swoim projektom mieszkaniowym.
Aurelia ma dostęp do pełnej bazy danych o mieszkaniach w ofercie Echo Investment i na podstawie kryteriów podanych przez rozmówców, jest w stanie w ciągu kilku sekund wyszukać lokal spełniający ich oczekiwania. Użytkownicy mogą np. sprecyzować, jaki jest ich limit budżetowy, jakiej powierzchni poszukują, podać liczbę pokoi czy preferowaną ekspozycję na strony świata. Rozmową z nią jest możliwa o każdej porze i każdego dnia tygodnia. Co więcej, Aurelia od niedawna dostępna jest na wszystkich stronach internetowych projektów mieszkaniowych Echo Investment.
– Zainteresowanie Aurelią przerosło nasze oczekiwania. W przeciągu zaledwie dwóch miesięcy aż 1153 osoby skorzystały z jej wsparcia, a liczba ta wciąż rośnie! Nasi klienci najchętniej pytają Aurelię o wizualizacje mieszkania, rozkład i lokalizację, ale także o rozwiązania Echo Smart. Najbardziej zapracowana Aurelia była na stronie naszej warszawskiej inwestycji Stacji Wola, gdzie odbyła blisko 150 rozmów z osobami zainteresowanymi kupnem mieszkania – mówi Dawid Wrona, dyrektor sprzedaży mieszkań Echo Investment. I dodaje: – Udostępniając Aurelię na kolejnych inwestycjach, w tym na stronach naszych apartamentów premium, liczymy na jeszcze większą liczbę zainicjonowanych rozmów. Każda konwersacja z klientem kształci chatbota, poszerza jego wiedzę i pozytywnie wpływa na szybkość reakcji.
Chatbot wykorzystuje rozwijaną przez Google technologię sztucznej inteligencji Dialogflow. Dzięki rozwiązaniom programistycznym K2Bots.AI, jej możliwości zostały zintegrowane z systemami informatycznymi Echo Investment, uwzględniając zarówno korzystanie z baz danych o produktach mieszkaniowych, jak i współpracę z rozwiązaniami klasy CRM, Marketing Automation i Business Intelligence.
Echo Investment, jako pierwszy deweloper na polskim rynku, wdrożyło mobilne odbiory mieszkań. Od ponad dwóch lat mieszkania przekazywane są przy użyciu wzmocnionych tabletów Samsung, co oszczędza czas klientów oraz papier. Ponadto firma wprowadziła możliwość spotkań online z doradcami, podczas których prezentowane są makiety Virtual Reality projektów oraz ich najbliższej okolicy. Kolejnym udogodnieniem jest elektronizacja procesu rezerwacji mieszkania – dzięki współpracy z Asseco, od końca marca kupujący mogą zawrzeć umowę bez wychodzenia z domu. Reagując na zmieniające się potrzeby klientów, deweloper planuje na bieżąco wdrażać dalsze zmiany w swoich procesach biznesowych.