Baltic Wave Sp. z o.o. odpowiedzialna za realizację hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu podpisała 14 lutego 2020 r. umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group. W obiekcie zostaną wdrożone standardy i założenia projektowo-jakościowe charakterystyczne dla międzynarodowej, prestiżowej marki Crowne Plaza. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort połączy biznesowe DNA marki z udogodnieniami charakterystycznymi dla prestiżowych hoteli w kurortach.
Umowa franczyzowa z renomowanym brandem hotelowym z grupy InterContinental Hotels Group pozwoli zapewnić przyszłym gościom najwyższej klasy wypoczynek. IHG to jeden z najważniejszych graczy na światowym rynku hotelarskim, który posiada w portfolio więcej niż 5.900 hoteli zlokalizowanych w ponad 100 krajach.
Crowne Plaza Kołobrzeg Resort będzie częścią brandu Crowne Plaza Hotels & Resorts, który czerpie z biznesowego charakteru marki, a jednocześnie gwarantuje obecność najwyższej klasy udogodnień spotykanych w najbardziej prestiżowych obiektach wakacyjnych.
Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym w tym kraju hotelem typu Crowne Plaza Resort.
Crowne Plaza Kołobrzeg Resort powstaje w atrakcyjnej, uzdrowiskowej części Kołobrzegu, zaledwie 200 m od piaszczystej plaży i 250 m od morza. Obiekt zagwarantuje szereg prestiżowych udogodnień m.in. basen panoramiczny typu infinity-edge, kryty kompleks basenowy, strefę spa & wellness, bar i kawiarnię widokową oraz restauracje.
Crowne Plaza Kołobrzeg Resort wzbogaci nadbałtycką bazę noclegową o najwyższy standard. Wyjątkowe udogodnienia, komfortowe apartamenty i atrakcyjna lokalizacja to tylko niektóre z atutów, które wyróżnią hotel na tle innych obiektów turystycznych na polskim wybrzeżu. Kołobrzeg to niezwykle ważny punkt na turystycznej mapie Polski, ale nadal brakuje w nim najwyższej klasy obiektów zapewniających odpowiednią infrastrukturę zarówno dla gości indywidualnych, jak i biznesowych. Potencjał realizowanej inwestycji i jej atrakcyjnej lokalizacji dostrzegła międzynarodowa sieć hotelarska. Współpraca z renomowanym partnerem to doskonały sygnał dla osób, które już zainwestowały w apartament w naszym obiekcie lub zastanawiają się nad takim rozwiązaniem. Jesteśmy przekonani, że marka Crowne Plaza podkreśli luksusowy charakter hotelu i przyciągnie do nas gości oczekujących najwyższego standardu. – mówi Tomasz Wajsgerber, Prezes spółki Baltic Wave.