Informacje dnia

Bank Millenium nagrodzony przez centrum handlowe Posnania

2

Zespół sprzedażowy Banku Millennium uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich i został laureatem Posnania Customer Experience Award. Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród odbyło się podczas spotkania podsumowującego miniony rok w Posnanii.

Zwycięski zespół otrzymał pamiątkową statuetkę oraz nagrodę. Przyznano również czternaście wyróżnień dla zespołów z najlepszymi wynikami. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania „tajemniczy klient”, które zostało przeprowadzono w każdym lokalu handlowym, usługowym i gastronomicznym w Posnanii. Audytorzy zwracali uwagę przede wszystkim na proces obsługi klienta. Oceniali doświadczenia konsumenckie w oparciu o pierwsze wrażenie, ekspozycję, personel marki oraz atmosferę rozmowy sprzedażowej.

– Od personelu marki oczekujemy przede wszystkim zaangażowania w rozmowę, odpowiednich umiejętności komunikacyjnych, aktywności w poznaniu potrzeb klienta oraz fachowego przedstawienia oferty – mówi Agnieszka Juszkis, Dyrektor Marketingu Posnanii. – Mamy nadzieję, że nasz program motywujący dla najemców i ich pracowników przyczyni się do jeszcze wyższego poziomu satysfakcji klientów w kolejnych latach – dodaje.

Z badań wynika, że mocnymi stronami lokali w Posnanii są atrakcyjne aranżacje witryn, aktywna i przyjazna postawa personelu, zachowania niewerbalne w rozmowie oraz rozległa wiedza merytoryczna i profesjonalizm pracowników.
Posnania Customer Experience Award to nagroda dla najemcy, którego zespół sprzedażowy uzyskał najwyższą ocenę w zakresie budowania pozytywnych doświadczeń konsumenckich. W tym roku została ona przyznana po raz pierwszy.

Pełna lista laureatów:
Zwycięzca: Bank Millennium
Wyróżnienia: Bierhalle, eurobank, Flower Store, Hera, Hexeline, ING Bank Śląski, L’Occitane en Provence, nc+, Orange, Origins, Paese, Profimed, Red Rubin, Simone Pérèle Paris.