Sieć Best Western Hotels & Resorts, jako pierwsza w branży, wprowadziła dwie butikowe marki jednocześnie – Sadie Hotel℠ i Aiden Hotel℠.
Hotel Sadie będzie należeć do kategorii upscale, a Hotel Aiden do segmentu upper midscale. Marki te zaoferują hotelarzom wyjątkowo elastyczne programy uczestnictwa w sieci oraz możliwość zmiany pozycjonowania istniejących już obiektów w celu poprawy ich wyników i zwiększenia wartości aktywów. Wyrazisty charakter Hoteli Sadie i Hoteli Aiden zostanie odzwierciedlony we wnętrzu każdego obiektu począwszy od kolorowych oryginalnych lobby, po części wspólne i pokoje, a także w oferowanych usługach i udogodnieniach. Atrakcyjne marki pozwolą hotelarzom wpisać się w lokalny klimat, poszerzyć bazę klientów i osiągnąć wyższy RevPAR.
„Hotel Sadie i Hotel Aiden to eleganckie, wyrafinowane i niepowtarzalne marki hotelowe, które odzwierciedlają styl i charakter społeczności, w której funkcjonują, dając poczucie przygody i zabawy swoim gościom” – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny w Best Western Hotels & Resorts.
Wraz z wprowadzeniem na rynek Hotel Sadie oraz Hotel Aiden portfolio Best Western liczy aktualnie 13 różnych marek.