Best Western Hotels & Resorts (BWHR) ogłasza rozszerzenie portfolio hoteli SureStay o markę SureStay Studio. Powstała ona w odpowiedzi na potrzeby zarówno osób podróżujących, jak i deweloperów hotelowych i działa w segmencie hoteli premium-economy z dłuższym pobytem.
– Wprowadzenie SureStay Studio umocniło BWHR na pozycji światowego lidera na rynku hoteli z segmentu economy i premium-economy. Marka SureStay w krótkim czasie znacznie się rozwinęła na całym świecie i jesteśmy przekonani, że SureStay Studio jeszcze bardziej wesprze i tak już prężnie działające portfolio hoteli – powiedział David Kong, Prezes i Dyrektor Generalny Best Western Hotels & Resorts.
Uruchomiona w październiku 2016 r. grupa SureStay może pochwalić się już ponad 260 nieruchomościami na całym świecie, co czyni ją jedną z najszybciej rozwijających się marek w branży hotelarskiej.
Hotele SureStay zapewniają podróżującym jednakowy poziom jakości, komfortu, czystości i dostępu do usług, a wszystko to w przystępnej cenie. Marka cieszy się również dużym zainteresowaniem deweloperów na rynku hoteli z segmentu premium-economy ze względu na konkurencyjną strukturę opłat i przynależność do silnej grupy BWHR.
– Grupa SureStay to idealne miejsce dla marki SureStay Studio, której uruchomienie nastąpiło w sprzyjającym czasie dla branży hotelarskiej. Rynek hoteli ekonomicznych z wydłużonym pobytem jest teraz na czasie – widzimy w tym obszarze rosnące zapotrzebowanie zarówno ze strony deweloperów, jak i samych podróżujących. Deweloperom SureStay Studio oferuje wysoki zwrot z inwestycji, a gościom doskonałą obsługę i liczne udogodnienia, już im znane dzięki marce Best Western – komentuje Brad LeBlanc, wiceprezes i dyrektor ds. rozwoju BWHR.
Grupa Sure Stay stale powiększa swoje portfolio. Na początku 2022 roku zostanie otwarty nowy Sure Hotel by Best Western, Old Town w Poznaniu należący do grupy SureStay.