Firma Nanovo, lider rynku nowoczesnych rozwiązań komunikacji cyfrowej dedykowanych do przestrzeni handlowo-usługowych, stworzyło rozwiązanie, które powstało z myślą o potrzebach sieci handlowych po powrocie do zwykłego funkcjonowania. Nanovo Care Station to nowy typ stanowiska IoT, które łączy w jednym urządzeniu funkcje cyfrowej komunikacji, dystrybucji środków do dezynfekcji i bezstykowy pomiar temperatury.
Nowe wyzwania
Myślimy o naszej wspólnej przyszłości, dlatego już dziś proponujemy praktyczne, skalowalne rozwiązanie jakim jest Nanovo Care Station. Znaleźliśmy się w nowych realiach, wymagających nowego podejścia. Nowe wartości to przede wszystkim bezpieczeństwo, wspieranie odpowiedzialnych postaw oraz kontrola. Te elementy nabiorą nowego znaczenia w projektowaniu i funkcjonowaniu większości przestrzeni, do których mają dostęp klienci, goście, obsługa.
Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo
Czym jest Nanovo Care Station?
-
Dezynfekcję rąk
-
Pomiar temperatury ciała
-
Wyświetlanie informacji na temat liczby klientów przebywających w placówce i możliwość kolejkowania
-
Wysłanie do menedżera informacji o pojawieniu się osoby z gorączką
-
Edukację na temat bezpieczeństwa
-
Komunikację handlową i monetyzację czasu oraz przestrzeni
-
Możliwość zbierania, agregacji i udostępniania danych
Powszechne zastosowanie
Pandemia wymusza na większości firm i instytucji zmianę podejścia w myśleniu o przestrzeni, którą udostępniają swoim klientom, gościom oraz pracownikom. Przestrzeń rozumiana jako usługa to niezmiennie dostępności do produktów i usług, ale także bezpieczeństwo korzystania z tych miejsc. W Nanovo zawsze dbamy o funkcję rozwiązań i kontekst użytkownika. Nanovo Care Station pokazuje jak można wprowadzać środki ochronne, narzędzia kontrolne i komunikację jednocześnie dbając o doświadczenia użytkowników.
Dariusz Sobczak, członek zarządu Nanovo
Źródło: Nanovo.