BIG Poland kupił dwie nieruchomości handlowe we Włocławku i Myszkowie.
Portfolio BIG Poland powiększyło się o dwie nowe inwestycje: Park Kujawia we Włocławku oraz Atut w Myszkowie. W efekcie marka BIG posiada już 7 parków handlowych w Polsce, zlokalizowanych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Ostródzie. Wraz z trzema projektami deweloperskimi w toku, portfolio BIG Poland obejmuje obecnie 10 lokalizacji, co stawia firmę na drodze do dynamicznego wzrostu i bycia liderem na rynku parków handlowych w Polsce.
Dzięki nabyciu nowych projektów we Włocławku i Myszkowie, portfolio BIG Poland powiększyło się o dodatkowe 34 500 mkw. GLA. Nowo pozyskane obiekty zostaną poddane rebrandingowi i wkrótce będą działać jako BIG Włocławek oraz BIG Myszków, wspierane całorocznymi działaniami marketingowymi, które zwiększą ich widoczność i obecność na rynku.
Łączna wartość obu transakcji przekracza 56 mln euro.
„Jako BIG Poland konsekwentnie realizujemy ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju. Transakcje zakupu dwóch nowych obiektów handlowych, we Włocławku i Myszkowie, to dla nas bardzo ważny krok w realizacji strategii jako długoterminowego inwestora. Tak jak w innych parkach handlowych marki BIG, również we Włocławku i Myszkowie zamierzamy stworzyć ulubione miejsca zakupów i spotkań dla mieszkańców regionu. Zależy nam na budowaniu długotrwałych relacji z najemcami, z lokalnymi społecznościami. Jestem przekonany, że nowe projekty pod szyldem BIG Włocławek i BIG Myszków staną się miejscami tętniącymi życiem, chętnie odwiedzanymi przez całe rodziny” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
Park Kujawia we Włocławku to centrum handlowe łączące szeroką ofertę handlowo-usługową z różnych branż i sektorów w jednym miejscu. Otwarcie miało miejsce w I kwartale 2020 roku. Obiekt oferuje 21 000 mkw. powierzchni GLA.
Atut Myszków to park handlowy w województwie śląskim, znajdujący się w południowo-zachodniej części miasta, przy przecięciu dróg wojewódzkich 793 i 791. Obiekt ma powierzchnię 13 500 mkw. GLA, a przyległy oferuje 550 bezpłatnych miejsc postojowych. C
BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers.
materiał prasowy