Certyfikat BREEAM In-Use jest jednym z najbardziej wiarygodnych narzędzi mierzenia jakości budynków komercyjnych w Polsce i Europie, powszechnie stosowanym przez inwestorów oraz deweloperów.
Podczas oceniania w certyfikacji BREAM brane są pod uwagę różne aspekty działalności obiektu w kontekście ochrony zasobów naturalnych, m.in.: jakość środowiska wewnętrznego, efektywność energetyczna, dostępność środków transportu miejskiego, materiały budowlane, zarządzanie eksploatacją budynku czy gospodarką wodną i odpadami. Corocznemu procesowi certyfikacji podlegają m.in. budynki biurowe, handlowe, przemysłowe czy mieszkalne.
W 2017 roku Kazimierz Office Center po raz pierwszy otrzymał certyfikat BREEAM In-Use – z wynikiem „Excellent” w kategoriach „Asset Performance” oraz „Building Management”. Tegoroczna certyfikacja, podobnie jak i jej poprzednie edycje, zakończyła się przyznaniem krakowskiemu biurowcowi drugiej najwyższej z możliwych ocen w obu kategoriach. Za realizację całego procesu odpowiadały BNP Paribas Real Estate Poland oraz firma Go4It.
Kazimierz Office Center zlokalizowany jest sąsiedztwie Galerii Kazimierz i Mostu Kotlarskiego, u zbiegu ulic Podgórskiej i Gęsiej. Biurowiec oferuje ponad 16.000 metrów kwadratowych nowoczesnych biur na wynajem rozmieszczonych na pięciu kondygnacjach. W standardzie znajdują się m.in. podwieszane sufity, podnoszone podłogi, BMS, HVAC, nowoczesne systemy telekomunikacyjne gwarantujące efektywną aranżację biur oraz wygodę pracy. Do dyspozycji najemców pozostaje również podziemny parking mieszczący ponad 200 miejsc parkingowych.