CPI Property Group (CPIPG), największy właściciel nieruchomości komercyjnych
w Czechach, Berlinie i regionie Europy Środkowo-Wschodniej, przystępuje do modernizacji przestrzeni wspólnych, w należącym do portfolio grupy biurowcu – Atrium Plaza.
CPIPG, jako właściciel oraz samodzielny zarządca posiadanych nieruchomości biurowych w Warszawie, konsekwentnie realizuje przyjętą strategię, której głównym celem jest stałe podnoszenie wartości biurowców z własnego portfela, zarówno na poziomie standardu oferowanych powierzchni, jak i komfortu pracy najemców. Zgodnie z przyjętym planem, w lutym 2021 r. CPIPG przystępuje do gruntowanej modernizacji części wspólnych biurowca Atrium Plaza.
Zakres przeprowadzanych prac obejmuje zmiany elewacji wewnętrznych w częściach wspólnych, w tym sufitów i podłóg na wszystkich piętrach budynku; remont holi windowych przy windach panoramicznych na parterze i pierwszym piętrze oraz modernizację lobby i recepcji głównej.
W biurowcu wprowadzone zostaną nowoczesne rozwiązania i materiały wykończeniowe, utrzymane w odpowiedniej dyscyplinie designerskiej i kolorystycznej. Wymieniony zostanie również system oświetlenia na bardziej funkcjonalne i energooszczędne LED, którego dodatkową funkcją będzie podkreślenie nowej estetyki wnętrz.
„Naczelna zasada, którą przyjęliśmy, podejmując decyzję o modernizacji budynku Atrium Plaza, to dopasowanie jego standardów do aktualnie obowiązujących reguł adaptacji przestrzeni na rynku nieruchomości biurowych. Podczas remontu w Atrium Plaza zastosowane zostaną nowoczesne, wysokiej jakości materiały wykończeniowe, a także proekologiczne rozwiązania w zakresie oświetlenia i naturalna zieleń. Rozwiązania te korzystnie wpłyną na dalszą codzienną eksploatację i konserwację budynku oraz – przede wszystkim – na komfort pracy najemców.” – komentuje Marcin Mędrzycki, Head of Asset Management w CPI Property Group Polska.
Całkowitej zmianie ulegnie również recepcja główna, a hol wejściowy stanie się bardziej jasny i przejrzysty. Po zakończeniu prac remontowych w biurowcu wprowadzony zostanie program OfficeME oraz nowe standardy pracy recepcji i informacji najemców.
Prace rozpoczną się w lutym 2021r. i potrwają 4 miesiące. Będą prowadzone etapami, przy stałym zachowaniu komunikacji pionowej budynku. Zostały zaplanowane, tak aby w najmniejszym stopniu wpływać na codzienną pracę najemców. Za zarządzanie projektem odpowiedzialna jest firma JLL. Głównym wykonawcą projektu jest Reesco Sp. z o.o.
Położony przy Alei Jana Pawła II, 7-kondygnacyjny Atrium Plaza oferuje 14 700 mkw. powierzchni biurowej oraz przestronny parking. Budynek wyróżnia przeszklone atrium z centrum handlowo-usługowym. W Atrium Plaza swoje biura na wynajem znalazły firmy m.in. z branż informatycznej, human resources czy finansowej. W biurowcu dostępne jest również centrum medyczne. Atrium Plaza posiada certyfikat BREEAM In-Use na poziomie Very Good.
mat.pras.