Niemal 13.000 metrów kw. nowej powierzchni sprzedażowej w postaci blisko 20 sklepów – to plan sieci KiK przygotowany na grudzień. Tak duża aktywność w ostatnich tygodniach roku jest doskonałym zwieńczeniem poprzednich 11 miesięcy, które w 7-letniej historii KiK w Polsce okazały się rekordowe.
Działania marki wskazują na to, że rok 2019 zostanie zakończony wynikiem prawie 70 nowych sklepów w Polsce.
Czeladź, Węgorzewo, Zabrze, Gdynia, Pruszcz Gdański, Łódź, Wrocław, Przysucha i wiele, wiele innych – miejscowości mniejsze, większe, położone w różnych częściach Polski. W każdej z nich w grudniu pojawi się nowy sklep KiK. Plan otwarć przewidzianych na ten miesiąc doskonale ilustruje rozwój sieci sklepów KiK na przestrzeni całego roku. Rozwój rozumiany jako bardzo intensywne działania ekspansyjne, prowadzone równolegle na różnych regionalnych rynkach w Polsce – w 2019 roku mogliśmy usłyszeć o otwarciach KiK w całej Polsce – zarówno w miejscach, w których KiKa jeszcze nie było, jak i w miastach, w których funkcjonuje już jeden lub więcej sklepów sieci.
– Aktualnie potencjał polskiego rynku oceniamy na poziomie około 650 sklepów. Wraz z końcem 2019 roku osiągniemy „półmetek” naszych planów ekspansyjnych. Udało nam się tego dokonać na przestrzeni 7 lat obecności na polskim rynku. Jestem jednak przekonany, że drugą część planu zrealizujemy jeszcze szybciej. Blisko 70 nowych sklepów w rok to jak dotąd nasze rekordowe osiągnięcie w Polsce, ale to nie incydent, a raczej swego rodzaju zapowiedź naszych dalszych kroków – komentuje Mariusz Kulik, dyrektor generalny sieci sklepów KiK.
Tylko w pierwszym tygodniu grudnia zostały otworzone sklepy: w Makowie Mazowieckim, przy ulicy Ciechanowskiej 2, w Jelczu-Laskowicach, przy ul. Sowiej 22a, w Wałczu, przy ul. Dąbrowskiego 26, w Ropczycach, przy ul. Grunwaldzkiej 41. W kolejnych dniach dołączą do nich m.in. sklepy w Czeladzi, Mogilnie, Węgorzewie, Zabrzu, Łobzie, Pruszczu Gdańskim i Gdyni.