W ciągu ostatniego miesiąca aż siedmiu najemców Arkad Wrocławskich przedłużyło umowy najmu na kolejne lata.
Część najemców zdecydowało się też na relokację i powiększenie lokali. Do grona nowych najemców dołączyła z kolei Klockownia oraz Sportbay. Obie marki debiutują na Dolnym Śląsku.
„Nieustannie pracujemy nad budową atrakcyjnego tenant-mix i bardzo cieszymy się, że najemcy chętnie podpisują nowe umowy. Równolegle realizujemy też strategię rozwoju, w której stawiamy na kompleksową ofertę skierowaną do rodzin, zarówno handlowo-usługową, jak i szeroko rozumianej rozrywki oraz edukacji. Zmiany obejmują m.in. strefę food court. Zachęcamy najemców gastronomicznych do wprowadzania specjalnego menu dla dzieci. Zrobiło to już Fashion Cafe, a Mihiderka rozbudowała ofertę o zdrowe śniadania” – mówi Monika Woźniak, Manager ds. Komercjalizacji, LC Corp S.A.
C.H. Arkady Wrocławskie zlokalizowane jest w ścisłym centrum Wrocławia. Na 3 poziomach Centrum znajduje się 110 sklepów i punktów usługowych. Do dyspozycji klientów przygotowanych jest 1,1 tys. miejsc parkingowych.