W wybranych sklepach osiedlowych w Warszawie sieć Carrefour testuje obecnie nową usługę – Click&collect.
Click&collect to usługa odbioru zakupów niespożywczych z oferty Carrefour, zamówionych na stronie internetowej sieci oraz w sklepach stacjonarnych. Dzięki temu rozwiązaniu klienci zyskują możliwość odbioru produktów, bez potrzeby oczekiwania na kuriera. Do tej pory usługa Click&collect dostępna była w hipermarketach i supermarketach sieci w całej Polsce. Obecnie Carrefour rozpoczął fazę testowania rozwiązania Click&collect również w swoich sklepach segmentu convenience.
„Zgodnie z przyjętą przez Carrefour strategią omnikanałowości, rozbudowujemy naszą ofertę wyboru form dostawy, aby jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby i oczekiwania kupujących. Zapewnienie naszym klientom przyjemnych doświadczeń zakupowych jest bowiem jednym z priorytetów sieci Carrefour. Obecnie testujemy wprowadzenie do sklepów osiedlowych usługi Click&collect, umożliwiającej odbiór zamówionych online, niespożywczych produktów z oferty Carrefour. Poszerzając portfolio dostępnych punktów odbioru, chcemy zagwarantować naszym klientom jeszcze większą wygodę dokonywania zakupów” – mówi Bożena Nawara – Borek, dyrektor ds. e-commerce w Carrefour Polska.
Usługa Click&collect dostępna jest w prawie 250 hipermarketach i supermarketach.