rynek nieruchomości komercyjnych na sprzedaż

Centra handlowe: Galeria Katowicka podsumowuje pół roku

Photo_Galeria_Katowicka

W ciągu sześciu pierwszych miesięcy roku katowickie centrum handlowe odwiedziło ponad 7,6 mln osób, co zapowiada przekroczenie progu 15 mln – rekord na koniec roku. To blisko 4 mln klientów więcej niż w roku 2014. Jeszcze lepiej wygląda sprzedaż, która rosła średnio o 10%.

Najlepszym miesiącem ubiegłego półrocza okazał się marzec, kiedy to Galerię Katowicką odwiedziło 1,4 mln osób, czyli o ponad 20% osób więcej niż w tym samym miesiącu 2016 roku. Wpłynęło to na znaczący, bo aż 15%, wzrost sprzedaży w porównaniu do roku ubiegłego.

W pierwszym półroczu 2017 roku w Galerii Katowickiej otwartych zostało 12 nowych lokali handlowych. W czerwcu ruszył pierwszy w Europie flagowy punkt międzynarodowego innowatora w zakresie transportu i bezpieczeństwa dzieci – producenta fotelików i wózków dziecięcych Maxi-Cosi. Salon o pow. 160 mkw zlokalizowany jest na poziomie -1. Na mapie Galerii Katowickiej pojawiła się również nowa Strefa Biznesowa, która zajęła powierzchnię blisko 100 mkw.

Wśród nowych lokali w katowickim Centrum w ostatnich 6 miesiącach pojawiły się również: placówka mBanku o powierzchni 93 mkw, zajmująca prawie 49 mkw Decoaroma, salon z modą męską Kraviec o powierzchni 117 mkw, sklep z obuwiem super premium dla mężczyzn – Loake Shoemakeres, pierwszy w Katowicach i całym regionie sklep streetwearowo – sportowy Pit Bull West Coast, ponad 175-metrowy salon mody dziecięcej francuskiej marki Okaidi, a także 180-metrowy salon Nanu Nana. Otwarta została również Akademia Berendowicz & Kublin, ekskluzywny salon fryzjerski, pierwszy tego typu w Katowicach W ostatnim czasie, dzięki otwarciu 120-metrowego lokalu Pasta Masta, Galeria Katowicka uzupełniła również ofertę strefy food court. Centrum zyskało też nową, zlokalizowaną na antresoli kawiarnię, Grand Coffee.


nick
twoja opinia

Komentarz pojawi się po akceptacji administratora