Przebudowa, repozycjonowanie, wzrost znaczenia ulic handlowych, więcej marek luksusowych – takie są trendy i wymogi na rynku centrów handlowych w Polsce. W trakcie dyskusji panelowej „Polish Your Retail”, która odbyła się w ramach MAPIC 2015 największych targów sektora nieruchomości komercyjnych na świecie, przedstawiciele wiodących firm z branży, w tym: BNP Paribas Real Estate Poland i Echo Investment wskazali dywersyfikację formatów handlowych jako kluczowe wyzwanie w obliczu którego stanie rynek.
– Przed nami powrót do trudnych czasów – czasów silnej konkurencji i ważnych decyzji, u podłoża których leży zrozumienie mechanizmów kolejnego etapu ewolucji sektora, jakim jest zróżnicowanie formatów handlowych. Kto nie rozumie konieczności przebudowy i repozycjonowania centrów handlowych, kto nie zauważy wzrostu znaczenia ulic handlowych i konieczności wprowadzania nowych marek, ten zostanie poddany weryfikacji zmieniającego się rynku. – komentował ł Fabrice Paumelle, Dyrektor Działu Powierzchni Handlowych, BNP Paribas Real Estate Poland.