Od stycznia do czerwca 2017 roku średnia sprzedaż w centrum handlowym Wrocław Fashion Outlet, w stosunku do pierwszego półrocza poprzedniego roku, wzrosła o 3%, a odwiedzalność o 7%. Osiągnięte przez centrum wskaźniki były zdecydowanie wyższe od średnich wyników odnotowanych, w ramach FootFall Index, przez centra handlowe w Polsce.
Centrum handlowe przejęte w grudniu 2016 roku przez fundusz VIA Outlets, w marcu zmieniło swoją nazwę na Wrocław Fashion Outlet. Wydarzenie to zainaugurowała trzymiesięczna kampania rebrandingowa.
Podczas pierwszych dwóch kwartałów 2017 roku we Wrocław Fashion Outlet dokonano m.in. liftingu stref wypoczynku, wiele sklepów przeszło generalny redesign, pojawiły się nowe marki, a kilku najemców zmieniło swoją lokalizację.
Wrocław Fashion Outlet to największe modowe centrum outletowe w Polsce południowo-zachodniej. Na prawie 18 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się niemal sto światowych marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Guess, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia.