NEPI Rockcastle został trzykrotnie uhonorowany podczas 10. edycji konkursu PRCH Retail Awards. Zabrzański Platan zdobył złoto w kategorii „Przebudowa, rozbudowa i modernizacja roku”. Srebrem doceniono krakowską Bonarkę za kampanię internetową „Strzel focha ze stylem” oraz Galerię Warmińską za event roku, „Night Power Energia”.
CH Platan w Zabrzu zdobyło złoto za najlepszy projekt Rozbudowy 2018 roku. Obiekt zyskał uznanie jurorów za unikalną propozycję handlowo-rozrywkową, dzięki, której galeria postrzegana jest, jako naturalne miejsce spotkań i spędzania czasu wolnego. Kluczem do sukcesu była odpowiednia mieszanka mixu najemców, rekordowe wyniki odwiedzalności i obrotów notowanych w centrum.
Krakowska Bonarka otrzymała srebro za najlepszą kampanię internetową wydarzenia modowego „Strzel focha ze stylem”. Galeria po raz kolejny zachwyciła kreatywnością pokazując niestandardowy model strategii. A
W tym roku, w części marketingowej, w kategorii najlepszy event roku srebrna nagroda powędrowała do Galerii Warmińskiej za „Night Power Energia”. Unikatowe w skali Europy wydarzenie łączy różnorodne i kreatywne atrakcje z okazji Dnia Dziecka przepełnione emocjami i adrenaliną. W ramach „Night Power Energia” Dzień Dziecka obchodzili zarówno dzieci, jak i dorośli. Wszyscy mieli wyjątkową i niecodzienną okazję zobaczyć spektakularne drifty samochodowe, które odbywały się na dachu Galerii Warmińskiej. Kolejnym wyróżnikiem widowiskowego projektu była możliwość przejechania się autami wyścigowymi z profesjonalnymi kierowcami. Dopełnieniem show były wystawy samochodów klasy premium. Podczas eventu Galeria Warmińska odnotowała rekordowo wysoki przyrost odwiedzalności, który wyniósł +78 proc. w porównaniu do 2017 roku, a współczynnik zwrotu z inwestycji ROI wyniósł 540 proc. Należy nadmienić, że na stronie internetowej dedykowanej wydarzeniu odnotowano ponad 49 tys. wejść.
Potrzeby współczesnych konsumentów wymagają wprowadzenia nowatorskich rozwiązań, które na nie najlepiej odpowiedzą i wyróżnią dany obiekt na tle konkurencji. W przypadku nowoczesnych obiektów handlowych, by wypracować lub utrzymać wiodącą pozycję, należy oferować nowoczesne i niespotykane na szeroką skalę rozwiązania, skierowane do różnych grup klientów. Tworzenie takich rozwiązań, to kluczowa część strategii NEPI Rockcastle. Dlatego cieszę się, że realizowane przez nas nowoczesne projekty deweloperskie, jak rozbudowa Platana, a także kampanie
i wydarzenia marketingowe zostały uznane przez ekspertów PRCH za wzorcowe dla całej branży retail. Należy nadmienić, że w tegorocznej, jubileuszowej edycji konkursu PRCH Retail Awards aż 9 centrów handlowych z portfolio NEPI Rockcastle zostało nominowanych w 7 kategoriach. To wyróżnienie jest szczególnie satysfakcjonujące, ponieważ zgłoszono aż 116 świetnych projektów. Tym bardziej, jesteśmy dumni, że nasze starania oraz kreatywne podejście zostały zauważone i docenione – komentuje Dominik Piwek, Head of Marketing & PR, NEPI Rockcastle.