KG Group tworzy koncepcję handlową, w której duże znaczenie ma pojęcie wydajności. Deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty, dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use wraz z centrum outletowym.
Centrum Cracovia Outlet jest koncepcyjnie i architektonicznie tworzone od podstaw. Jego położenie na terenie parku handlowego, przestrzenie zewnętrzne i wewnętrzne, oferta wynajmu powierzchni, a także teren własnej infrastruktury komunikacyjnej wewnątrz kompleksu handlowego są odzwierciedleniem współczesnych trendów.
„Zdarza się, że centra handlowe adaptują starsze budynki do potrzeb handlu, jednak stwarza to ograniczenia, które zwykle ujawniają się w trakcie funkcjonowania obiektu. Dlatego w centrum Cracovia Outlet rozwijamy koncepcję od podstaw, według aktualnych standardów, na bazie rozwiązań dopasowanych do rynku, a nie odwrotnie. Chcemy, by proces realizacji zakupów był możliwie wolny od ograniczeń i skupiony na uzyskaniu najbardziej satysfakcjonującego efektu” – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.
Na rozległym terenie jednej z ostatnich wielkopowierzchniowych działek handlowych w Krakowie deweloper chce zagwarantować możliwie najkorzystniejszy miks oferty. Dlatego zdecydował się na realizację kompleksu typu mixed-use (60 000 m2). Zgodnie z tą koncepcją centrum Cracovia Outlet (21 000 m2) będzie korzystać z efektu synergii, uzyskiwanego przez połączenie parku handlowego Atut, największego w Krakowie centrum wyposażenia wnętrz, salonu meblowego i centrum wyprzedażowego. Dzięki temu w jednym miejscu można będzie zrobić zakupy z wielu różnych kategorii.