Centrum Cracovia Outlet pozyskało już miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego. Obiekt zostanie wybudowany w krakowskiej dzielnicy Czyżyny, w miejscu z istniejącą tradycją handlową i strefą kojarzoną z handlem. Koncepcja nabiera także konkretnych kształtów w zakresie oferty handlowej. W ramach całościowego rozwoju centrum handlowe przeszło też zmianę logotypu.
Odmieniony logotyp pozostaje w zgodzie z pierwotną ideą, będąc fundamentem inwestycji, ale skuteczniej podkreśla unikatowość koncepcji outletowej. Nowe logo umacnia komercyjną pozycję centrum Cracovia Outlet, zachęcając przyszłych klientów do śledzenia postępów w inwestycji. W dynamiczny sposób podkreśla także korzyści, jakie niesie centrum typu outlet w postaci oferty modowej w gwarantowanych stałych przecenach.
„Wszystkie nasze działania podejmujemy w zgodzie z obowiązującymi trendami rynkowymi. Proponujemy obiekt powstający w oparciu o sprawdzoną już koncepcję handlową, ale stworzony zupełnie od podstaw, z uwzględnieniem potrzeb klientów i aktualnych standardów, zarówno handlowych, jak i wizerunkowych” – podkreśla Krzysztof Gaczorek.