Atrium Molo wzmacnia ofertę handlową. Empik – lider sprzedaży produktów kultury, wiedzy i rozrywki na polskim rynku – otworzy w tym centrum handlowym swój salon. Zakupy w nowym sklepie szczecinianie będą mogli robić już od 28 lutego.
Na powierzchni 249 mkw. mieszkańcy Szczecina i okolic znajdą bogaty wybór książek, płyt z muzyką, filmów, multimediów, zabawek edukacyjnych, gier planszowych, artykułów papierniczych i kreatywnych oraz tytułów prasowych.
Atrium Molo to ponad 40 sklepów i punktów usługowych. Odpowiednio dobrany miks najemców obejmuje marki z różnych segmentów, takich jak: produkty spożywcze (Carrefour), dom (Home&you), kosmetyki (Drogeria Natura, Douglas, Rossmann, Ziaja dla Ciebie) czy elektronika (Media Markt). Centrum może poszczycić się też dużą ofertą modową, którą współtworzą znane marki odzieżowe o ugruntowanej pozycji takie, jak: Monnari, H&M, Orsay, TK Maxx, Reserved czy Quiosque. Klienci poszukujący wysokiej jakości obuwia i galanterii skórzanej, znajdą szeroki wybór w sklepach firm: Ryłko, Ecco, Deichmann i CCC. Atrium Molo oferuje również liczne usługi – mieszczą się tu punkty telekomunikacyjne (Plus, T-Mobile, Cyfrowy Polsat), apteka, pralnia, salon prasowy, a także biuro podróży.