Centrum handlowe Blue City przygotowuje się ze swoją ofertą na jesień.
Centrum handlowe, odpowiadając na potrzeby klientów, wznawia organizowanie wydarzeń specjalnych. Przed wybuchem pandemii Blue City organizowano ponad 70 wydarzeń rocznie – koncertów, wystaw, targów, imprez tanecznych i sportowych, akcji charytatywnych i wiele innych, zapewniając klientom pozazakupowe atrakcje. Przez ostatnie półtora roku, z uwagi na ograniczenia związane z pandemią, musiało zrezygnować z większości imprez. Od września wraca jednak z mnóstwem nowych eventów.
– Nasi klienci są spragnieni normalności. Poszukują dobrej rozrywki i ciekawych sposobów na spędzanie wolnego czasu. Dlatego postawiliśmy wznowić organizowanie wydarzeń, z których Blue City słynie, a także zaproponować nowe atrakcje. Staraliśmy się dobrać je tak, by odpowiadały oczekiwaniom lokalnej społeczności, a przede wszystkim rodzinom z dziećmi. Oczywiście w dalszym ciągu klienci i pracownicy centrum są zobowiązani do noszenia maseczek i zachowania środków ostrożności – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City Sp. z o.o. i dodaje: – Od początku wakacji obserwujemy sukcesywny wzrost frekwencji klientów. O ile w lipcu nasze centrum odwiedziło 8 proc. więcej klientów niż w analogicznym miesiącu ubiegłego roku, to w sierpniu liczba klientów rok do roku wzrosła o 15 proc. Mamy nadzieję, że ten trend się utrzyma, a nasze eventy przyciągną jeszcze więcej osób.