Centrum handlowe ETC Swarzędz, po trwającej ponad 14 miesiącach modernizacji, 7 października zostało otwarte dla klientów. Inwestorami projektu są Grupa Capital Park oraz austriacka firma Akron Group, a generalnym wykonawcą firma DORACO. Koszty przebudowy obiektu wyniosły blisko 15 milionów euro. W pierwszy weekend funkcjonowania centrum po przebudowie obiekt został odwiedzony przez ponad 26 tys. osób.
Powierzchnia ETC Swarzędz po modernizacji wynosi 20 tys. mkw. W ETC Swarzędz od 7 października swoją działalność prowadzą znane sieciowe marki, m.in.: Intermarché, Diverse, KiK, Martes Sport, Deichmann, Swiss, CCC, Rossmann, Drogeria Natura, Empik, Top Secret, Yes, Smyk, 5-10-15, RTV Euro AGD, jak również lokalni najemcy: Mine Wine, Kids OK, Prestige Obuwie, Biuro Podróży Jamajka oraz kwiaciarnia Florist. Klienci będą mogli ponadto korzystać z oferty usługowej, w skład której wejdą m.in. restauracja Marhaba, szewc, pralnia, salony telefonii komórkowych i sieci kablowych czy punkt dorabiania kluczy. Niezmiennie otwarty będzie klub fitness 2 Be Active oraz klub dziecięcy Kulkids.