W pierwszym półroczu centrum handlowe Galeria Malta w Poznaniu zakończyła wzrostem obrotów i odwiedzalności w porównaniu z tym samym okresem 2015 roku.
W okresie od stycznia do czerwca br. Galeria Malta odnotowała 2-procentowy wzrost odwiedzalności i aż 7-procentowe zwiększenie sprzedaży.
– Pozytywny wpływ na nie miało przede wszystkim konsekwentne poszerzanie portfolio naszych najemców, ciekawe akcje marketingowe z wykorzystaniem m.in. social mediów i docieranie do nowych klientów wieloma kanałami, dopasowanymi do potrzeb różnych grup wiekowych – mówi Ewa Spychalska, Asset Manager z firmy Neinver.
Największy wzrost sprzedaży Galeria Malta odnotowała w styczniu i kwietniu br. roku, kiedy obroty najemców centrum osiągały kolejno 11- i 14-procentowy wzrost. Odwiedzalność centrum natomiast tradycyjnie rośnie w miesiącach letnich. Czerwiec, który jest jednocześnie pierwszym miesiącem unikalnego w skali Polski marketingowego Projektu Weekend, został podsumowany 7-procentowym wzrostem footfall.