W lutym br. poznańskie centrum handlowe galeria handlowa Malta odnotowała blisko 7-procentowy wzrost sprzedaży w zestawieniu z adekwatnym miesiącem 2015 roku i 11-procentowy, jeśli porównać wyniki sprzed dwóch lat.
Systematyczny, ogólny wzrost sprzedaży i aż 24-procentowy przyrost w segmencie biżuterii – to nowe dane opisujące poznańską Galerię Malta. Dobra passa Galerii trwa od ubiegłego roku, który został zamknięty rekordowymi obrotami i wynikami odwiedzalności.
– Nasza oferta sklepów jubilerskich jest po prostu niezwykle bogata –
w asortymencie 13 najemców tworzących ten segment każdy Klient znajdzie coś dla siebie – mówi Dyrektor Galerii Malta z ramienia firmy Neinver, Tomasz Wojsz. Niezależnie od powodów kolejny wzrost jest dla nas powodem do radości, ponieważ oznacza, że Galeria Malta jeszcze bardziej zyskuje na popularności i nie oddaje palmy pierwszeństwa
w kategorii najbardziej lubianego centrum handlowego poznaniaków – dodaje Wojsz.
Przedstawiciele galerii podkreślają, że na wynik składały się takie elementy konsekwentnie realizowanej strategii, jak wciąż poszerzana oferta marek premium, nowe pozycjonowanie centrum i unikalna platforma komunikacji z Klientami. Facebook, Pinterest, Instagram a ostatnio nawet Snapchat – na tych portalach można znaleźć profile Galerii Malta.