Galeria SFERA w Bielsko – BiaÅ‚ej podsumowuje rok 2017. Wyniki byÅ‚y bardzo dobre: roczny footfall na poziomie 13 mln osób, ponad 13-procentowy wzrost sprzedaży i 12-procentowy wzrost Å›redniej wartoÅ›ci zakupów zrealizowanych przez jednego Klienta, to dane z ostatnich 12 miesiÄ™cy, które w zestawieniu z rokiem 2016 gwarantujÄ… miejsce centrum w gronie wiodÄ…cych obiektów handlowych Polski.
Rok 2017 był pod każdym względem rekordowy dla Galerii Handlowej zlokalizowanej w sercu stolicy Podbeskidzia. Na szczególną uwagę zasługuje jednak grudzień z 16-procentowym wzrostem sprzedaży (vs grudzień 2016), który okazał się być najlepszym miesiącem od początku istnienia obiektu. Również w grudniu odnotowany został rekord dziennej frekwencji – tuż po świętach bielskie centrum odwiedziło 62 000 Klientów. Grudniowemu szczytowi ustąpił jedynie Black Friday, który do Galerii SFERA przyciągnął 61 000 osób.
Galeria SFERA, zajmuje kluczowe miejsce w naszym portfolio, dlatego szczególną uwagę przykładamy do wyników osiąganych przez ten obiekt – Karel Zeman, dyrektor CBRE Global Investors Polska.
W ubiegłym roku w Galerii SFERA podpisane zostały 22 nowe umowy obejmujące w sumie powierzchnię blisko 3 500 m kw. W ciągu ostatnich 12 miesięcy bielska Galeria wzbogaciła się o takie marki, jak: Briju, J. Fryderyk, Etam, Verona, Vanilla Body Shop i Boutique Miniu. Poszerzona została także oferta gastronomiczna, w tym segmencie zadebiutowały: spaghetteria Makarun, amerykańska Billy’s i Lodziarnia Grycan. 20 kolejnych sklepów zajmujących w sumie ponad 5 600 m kw. zdecydowało się natomiast na kontynuację współpracy, pozostając w szerokim, 250-markowym portofolio Galerii.