20 milionów gości zanotowało łódzkie centrum handlowe Manufaktura w 2015 roku. Obroty w tym czasie wzrosły o 5,4 proc.
Liczba odwiedzających była wyższa o 2,4% względem 2014 r. W 2015 odbyło się 146 dużych wydarzeń kulturalnych i eventów. Dla przykładu: w dniu urodzinowego koncertu Łodzi, w ramach trasy „Lato Zet i Dwójki” w lipcu ubiegłego roku Manufakturę odwiedziło ponad 128 tysięcy osób!
Centrum handlowe notuje kolejny rekord obrotów.
– Manufaktura realizuje największe obroty w rozrywce i gastronomii, a to bardzo pozytywna informacja, bo według prognoz, właśnie w tych dwóch branżach powinny rozwijać się centra przyszłości. My już dziś realizujemy to, do czego wiele centrów dąży i do czego aspiruje – mówi Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
Do ważnych wydarzeń 2015 r. należą również duże badania zadowolenia klientów oraz wprowadzenie nowych usług – Handsfree Shopping oraz punkt concierge.
Co w 2016?
W roku 2016 centrum handlowe będzie świętować 10 lecie. W planach jest też przebudowa tzw. przedpola, od strony ul. Zachodniej. Łącznie na remonty i inwestycje Manufaktura planuje w 2016 roku przeznaczyć 5 mln zł.
Manufaktura zarządzana jest przez Apsys Polska, natomiast właścicielem jest Union Investment.