Ponad 14-procentowy wzrost obrotów i 6-procentowy wzrost odwiedzalności – , z takimi wynikami rok 2017 zakończyło Centrum Handlowe Nowy Rynek. Najmłodsza galeria w Aglomeracji Jeleniogórskiej nieustannie zdobywa nowych Klientów i buduje swoją pozycję na lokalnym rynku.
Centrum położone w sercu miasta, w pobliżu zabytkowej starówki, połączone z dworcem PKS, stanowi nie tylko naturalne miejsce spotkań dla lokalnych mieszkańców, lecz także wygodny przystanek w podróży dla turystów, zarówno z Polski, jak i zza granicy.
-Wypracowany w ubiegłym roku 6-procentowy wzrost odwiedzalności to dla nas powód do zadowolenia szczególnie dlatego, że osiągane wyniki miały systematyczną tendencję wzrostową – drugie półrocze zamknęliśmy już z blisko 10-procentową zwyżką – mówi Robert Bachłaj, dyrektor Centrum Handlowego Nowy Rynek.
Regularnie rosła także odwiedzalność pierwszego piętra, które charakteryzuje się najbogatszą ofertą modową w okolicy. To na nim zlokalizowane są jedyne w mieście sklepy takich marek, jak: Bershka, Stradivarius, New Yorker, GATE i H&M – w ubiegłym roku aż o 11 procent wzrosła odwiedzalność tej właśnie części naszej galerii. Tutaj również możemy mówić o tendencji wzrostowej – listopad i grudzień przyniosły już 19-procentowe wzrosty. Ten trend nadal się utrzymuje – podsumowuje dyrektor galerii.
Otwarta pod koniec 2015 galeria Nowy Rynek liczy 100 sklepów, restauracje, kawiarnie i punkty usługowe, supermarket Intermarche i salę zabaw dla dzieci Fun Park. Wiodącymi segmentami obiektu są moda, sport i multimedia, w ubiegłym roku wzmocnione najnowszym w regionie salonem sieci Empik.