Modernizacja centrum, przedłużenie umów, nowi najemcy oraz wzrost obrotów – tak rok 2019 zamknęło Centrum Handlowe „Ogrody”, należące do portfela inwestycyjnego CPI Property Group.
Rok 2019 CH „Ogrody” może zaliczyć do udanych. Po rozbudowie centrum w 2015 r. właściciel – CPI Property Group – w ubiegłym roku postawił na modernizację food courtu. Strefa gastronomiczna została powiększona oraz odnowiona, tak by wpisać się
w najnowsze trendy i oczekiwania klientów. Nowoczesne rozwiązania designerskie oraz zastosowane naturalne materiały wykończeniowe podnoszą komfort przebywania.
W 2019 obroty najemców wzrosły o 3,5% w stosunku do roku poprzedniego.
„Należy pamiętać, że z powodu wprowadzenia ustawy o niedzielach niehandlowych, przez 46 dni centrum było zamknięte. Biorąc również pod uwagę ogólne wskaźniki – jest to wynik bardzo dobry i świadczy o stabilnej pozycji „Ogrodów” w regionie.” – podsumowuje Edyta Bobek, Leasing Director, CPI PG Poland.
W 2019 r. w CH „Ogrody” pojawiły się nowe marki oraz przedłużonych zostało 38 umów
z obecnymi najemcami, na łączną powierzchnię blisko 7100 mkw. W 2020 do Centrum wprowadzą się kolejni najemcy – z segmentu handlowego oraz gastronomicznego, a obecni planują remonty sklepów i otwarcia w nowszej odsłonie.
„Staramy się zaprosić do współpracy lubiane marki, które cieszą się dużą popularnością. W 2019r. dołączyli do nas: „5-10-15”, „So! Coffee” oraz „Smoke Shop. Następni najemcy wprowadzą się już w I kwartale 2020r.” – tłumaczy Edyta Bobek.
„Wszelkie działania prowadzone są w zgodzie ze zmieniającymi się oczekiwaniami konsumenckimi względem funkcji centrum handlowego. Dla jeszcze większej wygody klientów powstały dwie nowoczesne strefy relaksu, a także uruchomione zostały nowe schody z parteru na pierwsze piętro, by ułatwić komunikację wewnętrzną.” – komentuje Beata Taborska, Asset Manager portfela retail w CPI Property Group Poland.
„Mamy nadzieję, że mimo znaczącego zwiększenia liczby niedziel niehandlowych
w 2020r., wprowadzane zmiany – zarówno w doborze najemców, jak i aranżacji centrum, korzystnie wpłyną na bilans obrotów i zadowolenie klientów.” – dodaje Edyta Bobek.