W 2017 r. w centrum handlowym Wola Park przybyło 11 nowych najemców lokali handlowych, a 6 salonów przeszło rearanżację i rozbudowę. Oferta powiększyła się o 4 nowe punkty gastr nowych punktów gastronomicznych i 3 usługowe. Łącznie Centrum przedłużyło umowy na około 6000 GLA. W grudniu odnotowano wzrost odwiedzalnosci o 18 proc., co było wynikiem rekordowym.
– Ubiegły rok był bardzo udany dla Wola Parku zarówno pod względem footfallu, jak i ilości podpisanych umów z najemcami. Ogromnym sukcesem jest dla nas liczba klientów, którzy pomimo budowy II linii metra chętnie nas odwiedzają. Podpisaliśmy też umowy z nowymi markami premium: Pandora, Kazar i Tous. Łącznie otworzyło się u nas 18 nowych punktów, które cieszą się ogromną popularnością – mówi Dagmara Pozowska, dyrektor centrum handlowego Wola Park
Do grona najemców Wola Park dołączyły marki oferujące biżuterię – Ania Kruk i Pandora. Centrum powiększyło się też o marki kosmetyczne – Urban SPA, salon kosmetyczny Elle Manicure, salon fryzjerski Camille Alban czy stoisko z akcesoriami do manicure i pedicure Neonail. Ponadto portfolio Wola Parku wzbogaciło o sklep z suplementami diety i odżywkami Triceps.pl, sklep Sunlovers – oferujący okulary, torby i akcesoria dla kobiet i mężczyzn oraz salon Villeroy&Boch.
W 2017 roku swoje salony powiększyły marki: CCC, Mohito, sklep z asortymentem dla dzieci Smyk, także Bytom, Rossmann oraz Time for wax.