Podczas Gali PRCH Retail Awards centrum handlowe Wroclavia została nagrodzona jako najlepsza galeria handlowa otwarta w Polsce w 2017 r. oraz za najlepszą kampanię otwarcia.
Wroclavia otrzymała również specjalne wyróżnienie jury za kompleksowość i design.
PRCH Retail Awards to konkurs organizowany przez Polską Radę Centrów Handlowych, czyli największą w Polsce organizację branży nieruchomości handlowych. Ma on na celu promowanie najlepszych praktyk i innowacyjnych działań w sektorze nieruchomości komercyjnych.
„Nagroda PRCH jest dla mnie potwierdzeniem, że wywiązujemy się ze złożonych podczas otwarcia obietnic. Rynek dostrzega, że Wroclavia to niezwykłe doświadczenia zakupowe, rozrywka na najwyższym poziomie i nowy standard usług. Jest cenna tym bardziej, że w konkursie szczegółowo badano wszelkie aspekty funkcjonowania centrum, takie jak przyjazność dla klienta, tzw. tenant mix, architektura, działania marketingowe i wyniki biznesowe. Oczywiście najwyższym wyrazem uznania są dla mnie liczne wizyty klientów, którzy doceniają przyjemną, ożywioną atmosferę Wroclavii„. – mówi Małgorzata Woźniak, dyrektorka centrum.
Wroclavia jest najbardziej utytułowanym w 2018 r. roku centrum handlowym na terenie całego Dolnego Śląska.