Stało się – nowe centrum handlowe na mapie Wrocławia – czyli Wroclavia, zostało oficjalnie otwarte. Wroclavia mieści się w ścisłym centrum miasta – w miejscu dawnego dworca autobusowego (nowy znajdzie się na poziomie minus 1 obiektu), tuż obok dworca kolejowego Wrocław Główny.
Wroclavia to wielofunkcyjna nieruchomość komercyjna, na główną część handlową składa się 200 sklepów, w tym prawie 30 restauracji i kawiarni, 20-salowe kino Cinema City (m.in. pierwszy w mieście IMAX), a także całodobowy klub fitness CityFit, sala zabaw dla dzieci Fikołki oraz zielony ogród o powierzchni ponad 4 tys. mkw.
Powierzchnia obiektu to ponad 60 tys. mkw. Wrocław – miejsce inwestycji Unibail-Rodamco – jest miastem o największym w Polsce nasyceniu nowoczesnymi powierzchniami handlowymi. Warto wspomnieć, że w promieniu nie większym niż kilometr od Wroclavii znajdują się trzy inne galerie handlowe: Renoma, Arkady i galeria Sky Tower. Wg Cushman and Wakefield we Wrocławiu na 1000 mieszkańców przypada blisko 900 mkw. powierzchni handlowej, co stanowi jeden z najwyższych wyników w Europie – wyższy nie tylko od Warszawy, ale takich europejskich metropolii jak choćby Londyn czy Paryż.