Z życia spółek

Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja w Łodzi obchodzi trzecie urodziny

sukcesja

Łódzkie Centrum Handlowo-Rozrywkowe Sukcesja obchodzi trzecie urodziny. To najmłodszy tego typu obiekt w Łodzi, jedyny blisko ścisłego centrum miasta, łączący pod jednym dachem funkcje handlową, rozrywkowo-rekreacyjną i gastronomiczną.

Świętowanie urodzin potrwa cztery tygodnie, od 27 października do 24 listopada. Na klientów czekają liczne atrakcje, ale skorzystają także najemcy. W wielkiej urodzinowej loterii, rozpoczynającej się w najbliższą sobotę, do wygrania przez odwiedzających jest 3300 bonów (które sfinansowało Centrum) na zakupy w lokalach na terenie Sukcesji, a w finałowym losowaniu – Citroën C3. Będę również m.in. koncerty i występy gwiazd polskiej estrady oraz festiwal wina, połączony z akcją charytatywną.

W ciągu trzech lat istnienia Sukcesja zmieniała się, dostosowując ofertę do potrzeb lokalnego rynku. Mocnym atutem Sukcesji jest strefa rozrywkowo-rekreacyjna z najnowocześniejszym w Łodzi 9-salowym kinem, kręgielnią i klubem fitness.
Sukcesja zajmuje ponad 128 tys. mkw. powierzchni całkowitej i około 45 tys. mkw. powierzchni najmu. Klienci mają do dyspozycji dwupoziomowy parking na ponad 1 tys. miejsc. Inwestorem jest Fabryka Biznesu, a za zarządzanie i komercjalizację odpowiada spółka REM Sukcesja.