W czwartek w Amsterdamie przyznano Solal Marketing Awards – nagrody przyznawane przez ICSC (International Council of Shopping Centers). To najważniejsza europejska nagroda w dziedzinie marketingu centrów handlowych.
Złoty Solal w kategorii Footfall Activation przypadł centrum Manufaktura. Jury dostrzegło spektakularną akcję artystyczną Light up Manu – Digital Origami.
„Naszym pomysłem na sukces jest umiejętne wykorzystywanie potencjału wydarzeń, które dzieją się w mieście i włączanie się w nie z pełnym zaangażowaniem. Uczestniczymy w najważniejszych łódzkich wydarzeniach, sprowadzając do nas cenionych na całym świecie artystów. To wkład Manufaktury w program festiwali, z którymi co roku współpracujemy, ale przede wszystkim możliwość zaproponowania niezwykłych przeżyć publiczności, która nas odwiedza. Nagroda przyznana nam przez ICSC, świadczy o tym, że nie tylko odwiedzający Manufakturę, ale także międzynarodowi eksperci, doceniają nasze działania” – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Efekt nagrodzonej przez ICSC strategii można było podziwiać w Manufakturze jesienią ubiegłego roku. Rynek stał się sceną niezwykłego widowiska multimedialnego. Odwiedzających zachwyciły Tygrysy Origami – instalacja sprowadzona przez Manufakturę w ramach uwielbianego przez łodzian i turystów Festiwalu Światła – Light Move Festiwal. Jednocześnie obiekty Manufaktury posłużyły jako scena dla widowisk w ramach Międzynarodowego Festiwalu Sztuki Animacji AnimArt.
Manufaktura to centrum handlowo-usługowo-rozrywkowe w Łodzi, otwarte w 2006 na terenie dawnych zakładów Izraela Poznańskiego.