Ceramika Paradyż nie zwalnia tempa, realizując kolejne etapy konsekwentnego rozwoju. Rodzinna firma właśnie nawiązała współpracę z Polską Grupą Ceramiczną, największą na krajowym rynku grupą zakupową w branży wyposażenia łazienek.
Polska Grupa Ceramiczna powstała w 2013 roku z inicjatywy właścicieli największych polskich firm z branży płytek ceramicznych, ceramiki sanitarnej i armatury. Obecnie zrzesza 16 podmiotów, a dystrybucja produktów odbywa się poprzez sieć kilkudziesięciu salonów sprzedaży w Polsce i Słowacji. W efekcie współpracy z Ceramiką Paradyż, już wkrótce w wybranych salonach wszystkich partnerów grupy pojawi się 8 dedykowanych, unikalnych kolekcji płytek ceramicznych prestiżowej marki Paradyż My Way.
– OdpowiadajÄ…c na dynamicznie zmieniajÄ…ce siÄ™ potrzeby rynku dokÅ‚adamy wszelkich staraÅ„, aby nieustannie poszerzać portfolio produktów i nawiÄ…zywać kolejne obiecujÄ…ce relacje biznesowe. Powrót do współpracy z PolskÄ… GrupÄ… CeramicznÄ… jest tego najlepszym dowodem. Cieszymy siÄ™ ogromnie, że pomimo pewnych ograniczeÅ„ wywoÅ‚anych skutkami COVID-19, udaÅ‚o siÄ™ sfinalizować wspólny projekt. JesteÅ›my przekonani, że opracowane na wyÅ‚Ä…czność dla PGC kolekcje nie tylko speÅ‚niÄ… oczekiwania najbardziej wymagajÄ…cych klientów, ale przeÅ‚ożą siÄ™ także na aspekt biznesowy wszystkich podmiotów. – mówi Jacek Wawrzyniak, Dyrektor Generalny ds. Handlu w Ceramice Paradyż.
Opracowane we współpracy z PolskÄ… GrupÄ… CeramicznÄ… 8 wyjÄ…tkowych kolekcji Å›ciennych marki Paradyż My Way, to propozycje stworzone z myÅ›lÄ… o klientach poszukujÄ…cych indywidualnych i nowatorskich rozwiÄ…zaÅ„ wzorniczych. PÅ‚ytki w formacie 30×90 cm wyróżniajÄ… siÄ™ wysokÄ… jakoÅ›ciÄ…, bogactwem zdobieÅ„, kolorów i struktur, wpisujÄ…c siÄ™ tym samym w Å›wiatowe trendy. Znajdziemy wÅ›ród nich utrzymanÄ… w charakterze architektury poÅ‚owy XX wieku kolekcjÄ™ CLASSY CHIC, inspirowanÄ… popularnym w latach 20. stylem Art déco kolekcjÄ™ GLITTER MOOD, a także inspirowane strukturÄ… betonu kolekcje SHADES OF GREY orz SPACE DUST. W nowoÅ›ciach nie zabrakÅ‚o również pÅ‚ytek dla miÅ‚oÅ›ników ponadczasowego marmuru – CALACATTA SPARKLE i STONE MATTER, drewna – WOOD LOVE, a także modnych, gÅ‚Ä™bokich odcieni granatu i butelkowej zieleni w kolekcji INTENSE TONE.
– Ceramika Paradyż byÅ‚a jednym z producentów, z którym stawialiÅ›my pierwsze kroki na polskim rynku. Po dÅ‚uższej przerwie znów mamy możliwość współpracować, co nas ogromnie cieszy. Z naszym nowym projektem wiążemy duże nadzieje i mocno liczymy na sukces wypracowanych przez nas wspólnie, nietuzinkowych kolekcji. Aktualnie rozpoczÄ™liÅ›my proces wdrażania produktów w rynek poprzez budowÄ™ ekspozycji i dystrybucjÄ™ materiałów graficznych. Planujemy też dodatkowe dziaÅ‚ania marketingowe, które bÄ™dÄ… realizowane w najbliższej przyszÅ‚oÅ›ci. – dodaje Ewelina Furmaniak, Product Manager w Polskiej Grupie Ceramicznej.
Kolekcje marki Paradyż My Way będą dostępne już wkrótce w salonach sprzedaży wszystkich partnerów Polskiej Grupy Ceramicznej i zostaną wyeksponowane w specjalnie dedykowanych szafach. Jak zapowiadają przedstawiciele obu spółek, to dopiero początek wspólnej przygody i kolejnych działań, które w długofalowej perspektywie przyniosą szereg korzyści każdej ze stron.
Źródło: Ceramika Paradyż.