Do grona najemców centrum handlowego Wroclavia dołączył klub fitness – CityFit. Odwiedzający Wroclavię będą mogli korzystać z dostępnego 24 godziny na dobę sprzętu treningowego, a także z zajęć grupowych, strefy relaksu i strefy pomiaru postępów treningowych.
Wnętrze klubu (1 800 m² powierzchni) zostanie podzielone na wygodne strefy treningowe, wśród których znajdzie się m.in. strefa relaksu oraz strefa Fit Test, umożliwiająca pomiary postępów treningowych.
We Wroclavii sfinalizowano już umowy na 80% powierzchni najmu. W centrum znajdą się sklepy marek nieobecnych dotąd w mieście, takich jak Forever 21, Steve Madden, Lacoste, Loft37, Estée Lauder, a także największych grup odzieżowych: Inditex (Zara, Zara Home, Pull & Bear, Bershka, Oysho, Massimo Dutti oraz Stadivarius) oraz LPP (Reserved, Mohito, House, Cropp i Sinsay). Klienci będą mogli we Wroclavii wybierać spośród szerokiego grona marek biżuteryjnych (Apart, Yes, W.Kruk, BijouBrigitte, Pandora, Lilou i Verona) oraz bieliźnianych (Intimissimi, Calzedonia, Oysho, i Triumph). Oprócz propozycji typowo modowych mocnym punktem centrum będzie szeroki wybór restauracji i kawiarni, zarówno tych wrocławskich, m.in. Etno Cafe, Polish Lody czy Pasibus, jak i sieciowych: jedyne w mieście Vapiano, Izumi Sushi, Salad Story oraz North Fish. We Wroclavii pojawią się także sklepy spożywcze – Carrefour i Biedronka oraz ze sprzętem elektronicznym – Media Markt i RTV Euro AGD, a także dziesiątki innych.